خدمات و امکانات فروشگاه اینترنتی آقای عطر

مجموعه آقای عطر یک فروشگاه اینترنتی فروش عطر به صورت گرمی در ایران است که در سال 1399 شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر با تنوعی از عطر آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تمام نقاط کشور است.

 

 

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی آقای عطر

همه مشتریان عزیز می توانند از طریق سایت رسمی فروشگاه اینترنتی آقای عطر  به نشانی mr-perfume.ir در تمامی ساعات شبانه روز خرید خود را انجام دهند.

ساعات کاری فروشگاه اینترنتی آقای عطر

همکاران ما در روز های غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 7 بعد از ظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از ظهر آماده به پاسخگویی سوالات شما عزیزان هستند.

 

نحوه ارسال سفارشات

  • خرید های کمتر از 20 میلی گرم از طریق پست و با هزینه ای حدود قیمت 12000 تا 14000 تومان
  • خرید های بیشتر از 20 میلی گرم ارسال رایگان( در خرید های بالای 20 میلی گرم در صفحه ثبت سفارش گزینه “حمل و نقل رایگان” فعال خواهد شد تا شما بتوانید با انتخاب آن خرید خود را بدون هزینه ارسال تکمیل کنید.)

تمامی سفارشات ثبت شده تا قبل ازساعت 10 صبح، در همان روز ثبت سفارش شده و در صورت تعطیلی در اولین روز کاری بعد از تعطیلات، توسط پست پیشتاز به آدرس درخواستی مشتری ارسال خواهد شد و سپس‌کد رهگیری برای شما پیامک می شود. برای مشتریان عزیز ساکن در مرکز کشور سفارش تا حداکثر 48 ساعت کاری و برای ساکنان غربی کشور تا 72 ساعت کاری به دست ایشان خواهد رسید.

نحوه پرداخت

1-پرداخت آنلاین:
مشتریان عزیز می توانند در هنگام خرید از سایت برای پرداخت هزینه سفارشات از گزینه پرداخت به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب از طریق دو درگاه بانک ملت و درگاه اینترنتی زرین پال در سریع ترین زمان ممکن مبلغ سفارشات خود را پرداخت نمایند.
گزینه پرداخت مستقیم بانکی برای مشتریانی است که دارای رمز دوم کارت بانکی نیستند. از طریق این گزینه می توانید بدون احتیاج به رمز اینترنتی سفارش خود را به آسان ترین شیوه انجام دهید.

2-پرداخت کارت به کارت:
در این روش مشتری می تواند با ثبت سفارش به کمک همکاران آقای عطر از طریق تلگرام یا پیامک یا تماس تلفنی و در مرحله پرداخت با انتقال وجه به نام علیرضا بهرامی‌متین وجه سفارشات واریز شود.

3-پرداخت در محل:
در این روش شما می توانید در هنگام تحویل کالا از پیک ویژه نسبت به پرداخت فاکتور خود به صورت نقدی عمل کنید لازم به ذکر است در این روش هر میزان از سفارشات، حمل نقل دارای هزینه ثابت 12 هزار تومان می باشد که در حال حاضر این روش فعلا فعال نیست.

تایید نظرات ثبت شده

نظرات ثبت شده در سایت پس از بررسی کارشناسان مشاوره، تایید شده و در صورت نیاز به جواب، پاسخ داده می شوند. در صورتی که نظرات ثبت شده غیر مرتبط با محصولات سایت و یا شامل کلمات غیراخلاقی باشد مجموعه آقای عطر از تایید این نظرات معذور خواهد بود.

مشتریان عزیز می توانند در صورت راهنمایی و مشاوره تخصصی، تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان بهرمند شوند.

اعتماد سازی مجموعه آقای عطر

اعتبار چندین ساله ما به واسطه رضایت مشتری است که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات مورد عرضه است. همکاران ما در مجموعه آقای عطر با سابقه فعالیت طولانی در زمینه فروش عطر آماده مشاوره به خریداران می باشند.
همچنین اخذ نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت به معنی ملزم دانستن مجموعه آقای عطر به تعهد کاری در قبال مشتریان است.
فروشگاه آقای عطر با فراهم آوری خدمت گارانتی رایحه برای مشتریان امکان عودت سفارشاتی که مطابق با نظر افراد نباشد را فراهم نموده است چرا که هم از گارانتی کیفیت برخوردار هستند و هم حتی گارانتی رایحه.

 

 

تست رایگان عطر به همراه خرید

فروشگاه آقای عطر به عنوان اولین فروشگاه پیشگام در فروش عطر به صورت گرمی این امکان را فراهم کرده است تا افرادی که قصد خرید عطر بدون آشنایی قبلی دارند با خرید 3 گرم از هر عطر به عنوان تست، از رایحه عطر مورد نظر اطمینان لازم را کسب کنند تا پس از حصول اطمینان از رایحه مورد نظر اقدام به خرید بیشتری از عطر کنند.
لازم به ذکر است که کارشناسان واحد فروش آقای عطر اقدام به ارسال رایگان چند تست مشابه عطر در کنار سفارشات برای جلب رضایت مشتری می کنند.

بسته بندی سفارشات

همه مشتریان می توانند پس از سفارش عطر خود، شیشه های عطر مورد نظر خود را از صفحه اصلی فروشگاه انتخاب کنند یا کارشناسان مجموعه به صورت دلخواه از شیشه های متناسب با ظرفیت سفارش شما جهت ارسال محصول استفاده خواهند کرد.

شبکه های مجازی

فروشگاه آقای عطر جهت ارتباط بیشتر با مشتریان و کاربران شبکه های مجازی اقدام به راه اندازی حساب در شبکه های تلگرام (https://t.me/mister_perfume) ، اینستاگرام (https://www.instagram.com/mr_perfume_official) کرده است تا مشتریان بتوانند با عضویت در این رسانه ها از محصولات جدید و تخفیفات ویژه هر محصول در شبکه های اجتماعی با خبر شوند.