بهترین عطر های مردانه

بهترین عطر های مردانه

بهترین عطر های مردانه

 

آنچه خواهید خواند : برسی و معرفی برترین عطر های مردانه همراه با قیمت / معرفی بهترین عطر مردانه با قیمت مناسب /

انواع عطر مردانه با قیمت / خرید عطر مردانه اصل و اورجینال / خرید عطر مردانه ارزان .

 

اگر به دنبال انتخاب عطری خاص برای خودتون هستید یا به دنبال عطری با رایحه عالی و موندگار برای هدیه دادن ، تا انتها همراه ما باشید. در این مقاله سعی داریم برترین عطر های مردانه را همراه با مشخصات ، ویژگی ها و قیمت معرفی کنیم تا بتوانید عطر مد نظر خود را به درستی انتخاب کنید . توجه داشته باشید انتخاب عطر مناسب مسئله مهمی می باشد. چرا که یک عطر عالی نه تنها به شما اعتماد به نفس می دهد بلکه در روابط اجتماعی بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

بودجه

با توجه به اینکه انواع عطر های خوب مردانه می توانند تا چند میلیون تومن هم قیمت داشته باشن ، ما در این مقاله سعی میکنیم برترین عطر های مردانه را از گران به ارزان برای شما طبقه بندی کنیم تا هر شخص بتواند متناسب با بودجه خود برترین عطر مردانه با قیمت مناسب را انتخاب کند.

 

1_ کرید اونتوس ( creed aventus )

کرید اونتوس ( Creed Aventus )
عطر مردانه کرید اونتوس ( Creed Aventus ) یک انتخاب مناسب برای آقایان

بی شک یکی از بهترین عطر های دنیا ، کرید اونتوس است . که محصول شرکت فرانسوی و محبوب کرید می باشد که در سالگرد شروع کار خود ، از آن در سال ۲۰۱۰ رونمایی کرد. این عطر رایحه آرامش بخشی دارد که می توان گفت هر آدمی اگر آن رو بو کند بعید است مجذوب آن نشود. ترکیب رایحه نارنج ایتالیایی ، انگور سیاه ، سیب فرانسوی و آناناس این محصول را به شدت خاص و دل چسب کرده است. طبع این عطر تلخ و خنک می باشد لذا مناسب برای فصل های گرم می باشد. لازم به ذکر است این عطر جزو پر فروش ترین عطر های تاریخ است.

قیمت حدودی ۱۰۰ میل از این عطر حدود هشت تا ده میلیون تومان می باشد.

 

 

2_ پاکو رابان وان ( 1million prive by raco rabanne )

پاکو رابان وان ( 1million prive by raco rabanne )
بهترین عطر های مردانه- عطر مردانه پاکو رابان وان ( 1million prive by raco rabanne ) یک انتخاب مناسب برای آقایان

محصولی از کشور اسپانیا همراه با رایحه ای خاص که بسیار متفاوت می باشد. بوی این عطر به گونه است که وقتی شخصی آن را استفاده میکند و در جمعی که همه افراد عطر زده اند قرار میگیرد ، کاملا می توان بوی خاص و متفاوت این عطر را حس کرد. طبع این عطر شیرین و گرم می باشد و مناسب فصل های سرد است. ترکیب بوی متفاوت آن حاصل آمیزش بو های ، نارنگی ماندارین ، هل ، آکورد دریایی و تنباکو می باشد.

قیمت حدودی ۱۰۰ میل از این عطر یک و نیم میلیون تا دو میلیون می باشد.

نکته : شما  حتی در صورتی که بهترین عطر ها را نیز انتخاب کنید ، اصلی ترین نکته خرید اورجینال آن عطر می باشد ، زیرا کیفیت عطر های اورجینال و فیک بسیار متفاوت است ، پس پیشنهاد می شود مقاله ( روش تشخیص عطر اورجینال ) را نیز مطالعه کنید.

 

3- عطر گای لاروش ( guy laroche )

عطر گای لاروش ( guy laroche )
عطر گای لاروش ( guy laroche )

عطری کلاسیک و فرانسوی مناسب برای مردان شیک پوش. طبع تلخ و گرم این عطر در فصل های سرد ، حس فوق العاده ای به شخص می دهد . تضاد سرما بیرون و گرما این عطر  یک پارادوکس مثال زدنی است. رایحه ی ریحان ، لیمو ، اسطوخودوس و  دارچین آن را به عطری خاص تبدیل کرده است.

قیمت حدودی۱۰۰ میل از این عطر هشت صد هزار تومان تا یک میلیون تومان می باشد.

 

 

4_ سروتی 1881  ( cerruti )

سروتی 1881 ( cerruti )

یک عطر نسبتا قدیمی که ترکیب سرد و گرمی دارد!. یعنی مناسب برای تمامی فصل ها می باشد . اگر به دنبال عطری با رایحه ی جذاب هستید که بتوانید هر زمان از آن استفاده کنید. چروتی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. طبع تلخ و خنک و ترکیب گل های ادویه داری همچنین برگ و جوانه انگور ، نعناع و سدر باعث انعتاف پذیری بالای این عطر برای انواع آب و هوا شده است.

قیمت حدودی ۱۰۰ میل از این عطر هفتصد تا هشتصد هزار تومان می باشد.

 

 

5_ ناتیکا وویاچ ( nautica vouage )

ناتیکا وویاچ ( nautica vouage )
ناتیکا وویاچ ( nautica vouage )

اگر به دنبال یک عطر مقرون به صرفه می باشید این گزینه خوبی برای شماست. یک عطر ساده و تمیز در عین حال دل چسب. که طبح خنک و شیرین  آن که ترکیب ماس ، واتر لوتوس ، برگ سبز و سیب است ، باعث شده مناسب تمامی فصل ها و موقعیت ها باشد.

قیمت حدودی ۱۰۰ میل از این عطر چهارصد تا پانصد هزار تومان می باشد.

 

.

خاص ترین عطر های مردانه

توجه : خاص ترین و بهترین همیشه به معنای گرون ترین نمی باشد.

برای خرید بهترین عطر های مردانه توجه داشته باشید که قیمت ملاک خوب یا بد بودن نیست. گاها یک عطر ارزان که خوب به نظر نمی رسد ، از نظر شخصی بهترین عطر دنیاست! و برعکس. اینکه از بوی یک عطر لذت ببریم و یا شخص مقابل از آن بو خوشش بیاید تا حدودی سلیقه شخصی می باشد. پس برای خرید یک عطر مناسب ابتدا سلقیه خود یا طرف مقابل را بشناسید . سپس چند عطر که متناسب با سلیقه می باشد را انتخاب کنید. سپس با توجه به بودجه یکی را برگزینید.

برای درک بهتر می توانید به مقاله :  آموزش انتخاب عطر مناسب نیز مراجعه کنید.

 

خرید بهترین عطر های مردانه

با توجه به اینکه امروزه مدل های فیک عطر ها بسیاز زیاد شده است . خرید مطمعن از یک فروشگاه معتبر یکی از دغدغه های این روزه ی مشتریان می باشد.

برای خرید عطر مردانه اصل ، خرید بهترین عطر مردانه با قیمت مناسب ، خرید عطر مردانه ارزان ، خرید خاص ترین عطر های مردانه و اطلاع از موجودی عطر ها به بخش محصولات سایت آقای عطر مراجعه کنید.

 

51 Best Men’s Colognes in 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *